Utmattad..

Jaha sov 4 timmar totalt.
Vid 11:20 mötte jag Frida med sin Lovis och vi promenerade till öppna förskolan.
Kom ditt och fick en liten rundtur, sen var det sångstund.
Kul att se Minnas reaktion med alla andra bebisar (måndagar på öppna är för bebisar 0-6mån).
Var riktigt mysigt där.
Vid 14, packade vi ihop och gick..
Vi tog en timmas promenad, riktigt skönt.
Men när jag kom hem var jag sjukt frusen och trött..
Däckade brevid Minna..

Nu kollar hela familjen på Charter hjältar då Jonas kompis Nico är med. :)

Hoppas Minna vill sova inatt, så jag får sova ut..
Och sen ska vi på föräldragrupp imorgon om Minna har en ok dag.

Skriver kanske senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Jo, det är nog norrländskt. Vi säger tuttar till nappar. :)

2009-02-17 @ 08:07:36 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Wifie

Jo. och minifom funkar, när vi ger 20-30 droppar.

2009-02-17 @ 08:11:59 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0