Ser inte slutet..

Pratat med barnakuten, då Minna sover nästan konstant och äter sämre då hon somnar och inte går att hålla vaken längre tider så vill de att vi åker in..
Jag frågade om jag kunde försöka så henne att äta mer, och hålla henne vaken och om det fungerade stanna hemma..
De var okej, och de sa att om det inte vänt innan ikväll, då ska vi åka in akut.
Så så ser det ut nu..
Jag är livrädd, för varje gång Minna blir sämre och vi måste åka in, känns det som vi kommer förlora henne..
Minna måste vara så stark som klarar allt detta, för jag skulle då inte klarat av att ha det så som hon har det.

När ska vi kunna slappna av?
När ska vi kunna normal-oroa oss som andra föräldrar?
Slippa oroa oss när vi behöver ligga inne på sjukhus med Minna igen?
Slippa oroa oss över hennes vikt?
Slippa oroa oss över hennes kräkningar?
o.s.v.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annika

Jag är så ledsen för er skull. Hoppas att hon bara är lite extra trött och inget annat.

2009-02-06 @ 17:36:16
Postat av: vera

hoppas att det går bra baby! du vet att ni finns i mina tankar <3

2009-02-06 @ 17:46:07 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

usch det är så tråkigt att läsa när hon blir sämre :(

Jag håller fortfarande alla tummar och tår för er skull att det vänder snart och blir bra!!

Kramar



ps ursäkta att jag är så dålig på att kommentera, men läser alltid :) det är ju oftast någon som ligger i famnen och svårt att skriva då :)

2009-02-07 @ 18:01:42 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0