Switch

Igår - bra dag
Idag - dålig dag?

Sovit ca 2½ timma, osammanhängande.
Har ont i hela kroppen.
Trots att Jonas tog Minna 1 timma inatt.

Hon har varit vaken i princip konstant sedan klockan 1.
Hon sprattlar så mycket att maten kommer ut lika fort som hon fått i sej den.. :(

Ringde och talade om att jag inte kommer på föräldragruppen idag.

Måste försöka få någon sömn, och Minna kräks för mkt nu för att jag ska kunna ta ut henne..
Ska trots allt till psykologen 14:00 och då måste Minna me.

Jaja, nu ska jag försöka sova, men kommer inte gå då Minna är suuupervaken!

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lotta(missisola)

Det där sprattlet .... my God!! Här fäktas det hej vilt... Hoppas du får sova lite bejbi! KRAM

2009-02-10 @ 12:40:38 URL: http://www.metrobloggen.se/missisola
RSS 2.0