Sammanfattning

Sådär, dagen började dåligt, då vänner, bekanta och andra -
började skriva elaka & anklagande kommentarer ang. ett inlägg jag skrivit..
Hoppas de missförstått annars tycker jag de är dryga.
Skrev även att jag inte vill ha allas kommentarer, kommer ignorera alla skitkommentarer

Och ja, skriv ni, men kommer varken läsa eller publicera dem.
Är inte intresserad utav vad ni har att säga.



Sen vände allt till de bättre..
Gick till centrum och fikade med Pia.
Fick snacka av mej om alla "skithuvven" och få stöd och förståelse.
Trevligt med Pia.

Sendan köpte jag 6 semlor åt min älskling som älskar semlor..
Alltså Jonas..
Hem och myste, sendan vilade jag 1 timma.
Nu har jag nattskiftet.
Är smått orolig då jag läste om en kvinna vars barn dog på BB.
De misstänker PSD.
Tydligen är det så att när småbarn blir "för" varmt kläda, inbäddade, så kan de tro de är i livmodern, och sluta andas.
Då bebisar i livmodern andas lite då och då, inte som man andas när man är född.
Så är livrädd att Minna ska bli för varm och sluta andas..
Well, själv sitter jag här, lite småfebrig, och dricker vatten.


Imorgon ska vi till bvc, och sedan ska jag på mitt avslutande möte med Margareta på Kvinnokliniken SÖS.
På fredag ska jag till psykologen, se vad vi bestämmer då.
Kom juh in på ångestskolan, men man får oturligt nog inte ha med sej barn dit.
De vet att jag har en 2 månaders och att Jonas jobbar, vad trodde de jag skulle göra med Minna, lämna hemma?
Så bidde inget med de tyvärr, så vill hitta annan syssla.


Nää, nu fiser & skrattar lilltjejen, ska gå och mysa med henne.
Trevligare finns inte! ;)



Mina andra bloggar
Minnabloggen - Bloggen om Minna
Bebisverkstad - Graviditeten med Minna
Syskonverkstad - Att skaffa syskon
Housewife Deluxe - Mat & Hem blogg

Login?


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Duracellmamman

Negativa kommentarer är aldrig kul :-(



Lägg in ett bra filter, så slipper du läsa dem!!



Jätte söt liten Guldklimp du har!



Önskar Dig en underbar Tisdag!!!!



kramis!!

2009-02-03 @ 01:49:39 URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Sessan ☆

Skit i idiot kommentarer även om det är svårt!!



Många avundsjuka där ute tyvärr.



Ha en strålande dag söta

& pussa Mina

2009-02-03 @ 12:18:17 URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: vera

syskonverkstaden skulle jag vilja ha lösen till :D



tänkte om du kanske kunde ses imorgon? om det är ok att jag och bea kommer över en stund?

2009-02-03 @ 15:51:34 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0