Morn morn..

Tänkte skriva ett litet inlägg då jag itne kunde somna om..
Minna somnade efter maten, som idag INTE var ersättning.
Annars brukar hon få ersättning 1 gång om dagen (vardag), och det är vid 5-6 när Jonas ger henne innan han går till jobbet.
Sista måndagen idag som sagt..
Som Jonas jobbar.. hihi

Och om jag lyckas sova 1, gärna 2 timmar till idag, ja då ska jag & Minna premiära på öppna idag. :)

Nu ska jag kolla bloglovin' om någon uppdaterat sin blogg sedan 1 inatt..

Skriver mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0