Kvällen..

Well, då vi inte har elvisp vispade vi semelgrädden för hand, vart pissigt dåligt,
så efter att ätit 1 semla (Jonas 2) så kastade vi resten, var ingen kul upplevelse.. :(

Kollade på melodifestivalen och myste, snart ska jag försöka sova lita innan jag ska vara uppe så mkt inatt..
Bah!
Har en mysig karl här hemma dock, och vi vill att Minna ska somna så vi får mysa bara vi, lite grann iaf.

Jaja, kanske skriver inatt, annars skriver jag imorn..
Då ska vi även hälsa på Jonas pappa..

Jaja, gonatt!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0