Kan det stämma?

Kul tog en vikt på Minna efter hennes jumbobajsning.
Och va gör hon.. Kräks över hela vågen..
Woho!
Jaja, ska man räkna på att måltiden hon hade fått i sej och bajsningen är in/ut = vikt?
Alltså, hon hade ätit 1 timma sedan, kräkts lite (4-6 munnar) och bajsat ett stort lass.
Då borde väl vikten vara den jag kan gå på eller?
Isf väger Minna nu 4920 gram!
Hihi, alltså 110 gram på 3 dagar.. hihi..

Jaja, men snart kommer hon vara hungrig igen..
Så ska göda min lilla..
Sen hoppas jag hon kan vara lugn en stund så jag kan fixa mej lite (då menar jag borsta håret & tänderna, inget annat).
Efter det ska väl jag äta lunch, och sen mata Minna.
Först då är jag redo att åka till Farsta, och då kan Minna gärna sova.. :)

Well, nu kräks hon upp de sista, så ska gå och ta hand om min älskade bebis..

Senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: emelie o elliott

nääe..stackars liten..hoppas hon fått behålla lite mat iaf. tack så mkt för tipset, men jag ammar ju inte ens längre. Fast kanske kan vara så att han inte riktigt tål ersättningen eller oxå kanske de legat för länge i magen helt enkelt. Brukar inte va mer än 24 h emellan, men ibland blir det ett par tre timmar till så. kramis

2009-02-13 @ 09:34:26 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: jane

God morgon!!!!

har du drömt nått konstigt det senaste???

2009-02-13 @ 10:07:17 URL: http://brunettjane.blogg.se/
RSS 2.0