H.E.A.T - Melodifestivalen

Webbplats:  
Personlig information:  

Nummer för att rösta på H.E.A.T i deltävlingen i Skellefteå:
099-230 04 (3,95kr)
099-320 04 (9,90kr)

H:E.A.T är att melodiöst hårdrocksband med rötterna i det melodiösa 1980-talets pudelrock.
I årets melodiferstival är det de som försvarar hårdrocken och dess ära.

Rösta på H.E.A.T i melodifestivalen -
och var med och visa att hårdrocken passar i musikens finrum.

Som jag skrivit förut..

Jag kommer rösta på H.E.A.T, inte för att min lillasysters pojkvän är medlem, men för att dom är jääävligt bra!
Dom kommer vara det bästa som hänt Melodifestivalen!

Så ring & rösta du me!



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Ania

Vem är syrrans pojkvän? :) Jag satt och kollade på klippet på svt och tänker: är det han? eller neej. Det är nog han. Eller? Nja, det måste ju vara han. Jag gissade på alla.

2009-02-12 @ 12:43:51
RSS 2.0