God morgon

Sådär, sovit någon timma nu iaf..
Men hinner inte sova mer nu..
Måste kolla lite saker på nätet, sen efter lunch ska jag åka till Farsta.
Badade vår lilla kräkis igår, vad gör hon..?
Hjo kräks i badet..
Var bara och skölja av henne och strunta i badet..

Minna har en tendens att bajsa när hon äter, gör barn de?
Lite jobbigt då jag antingen byter blöja och hon kräks ut allt - eller väntar med bajsblöjan vilket känns elakt.

Jahapp, fredagen den 13:e idag..
Brukar ha otur denna dag, men det har jag juh även andra dagar så..

Imorn är det dock alla hjärtans dag.. ♥
Det kommer bli mys..
Minnas första alla hjärtans dag! :)

Jaja, skriver mer senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0