Fnittertippa vs. Bitterfitta

Det är jag det.. och hade även en blogg med det namnet tidigare..

Det jag menar är att ibland är jag snäll, charmig (vet om det), rolig, omtänksam & gullig fnittertippa.
Med ett svep förvandlas jag till en ondskefull, grinig och dryg bitterfitta.

Hormoner?
Något som beror på någon utav mina diagnoser?
Störning i hjärnan?

Ja, jag vet då inte.
Vet bara att det är så jag är..

Ibland bryr jag mej inte, ibland skäms jag..
Ibland hatar jag mej för det, då det hälften utav alla gånger drabbar/går ut för oskyldiga.
Typ familj/vänner..

Ber om ursäkt för det, hoppas ni kan älska mej endå?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Jo jag knyter ju efter beskrivningen, det funkar på pappan. Tror att jag är lite för liten också, lille A har ju blivit så STOR! Så han rymssom inte i fosterställning.. Skönt med bärsjal tycker jag, bättre än bärselen, det blir ju inte samma närhet. :)

2009-02-25 @ 09:12:00 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0