En olycka kommer sällan ensam..

Okej inte så allvarligt som det låter, "bara" j-vligt jobbigt & ont.
Inte nog med att jag är ännu torrare nu än någonsin, hjälper inte ens att smörja in med helosan eller repair salvorna.
Värken i fingrarna blir värre hela tiden, kan knappt skriva här..
Har fått en vagel här om dagen som istf att bli mindre växer och gör mer ont hela tiden.
Vaknade även av att det kändes som en förlossningsvärk, som dock inte vill ge med sej, avtog i smärta,
men gör fortfarande så sjukt ont..
Ja, och Minna vill inte låta oss sova.
Hon är som bortbytt ibland, ibland samma goa gulliga tjej, nästa stund duger ingenting.
Bara mammas bröst.

Baaah!

Hon gnäller, skriker, gnyr.
Äter, snuttar, spyr.

Kommer det fortsätta eller är detta bara en "fas"?


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kicki

jag va jätte torr under grav, men de har börjat bli bättre. prova miniderm! de kan man få på recept men finns även receptfritt på apoteket.



mot vagel så finns de en salva som heter noviform receptfritt på apoteket, den börjar hjälpa på en gång! har haft 3 vaglar sedan Kevin föddes, har typ aldrig i hela mitt liv haft nån innan..

2009-02-01 @ 16:43:35 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0