Dagen..

Jaha, fick som sagt sova inatt/morse, men kommer inte få göra de inatt.
Minna har sovit heeela dagen!
Tusan, blir en tuff natt.. :S

Jaja vid 14 hörde Micke, en gamla vän av sej.
Frågade om han fick bjuda på grekiskt, självklart!
Så vi mötes upp i centrum och gick och åt på grekiska kolgrillen.
Sen visade han mej sin nya lägenhet. :)

Sen gick jag hem med Minna sovandes i vagnen..
Snön yrde, mys..

Väl hemma vaknade lillan och ville ha käk, självklart på en gång.
Så var bara att kasta av oss kläderna och lägga oss tillrätta.

Nu ligger hon i mitt knä och mumsar på händerna, jag snabb skriver lite och väntar på att Jonas ska komma hem, så jag kan ta mej en dusch efter Minnas kräkkalas i dag.

Imorgon är det fredag, då ska jag till psykologen, får se vad vi bestämmer där.
Hoppas hon kan hjälpa mej med nån syssla iaf..

Well, nu ska jag busa mer med Minna..
Vi har massa roliga, egna lekar pågång, som man inte behöver röra så mycket på sej för, så Minna slipper spy mer än vad hon redan gör.

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Wifie

Här blir det duschning jämt efter våra mjölkkalas! haha. Lille A grisar hemskt mycket när han äter. Busungen..



Det verkar som att lilla Saga komemr klara sig.. Håller alla tumamr och tår.. Kan inte tänka mig hur hemskt det måsta varit för familjen.. :(

2009-02-05 @ 20:21:49 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0