Blogginlägg

Woho, när jag skrev vid 7:40, då sov Minna i 20 minuter.
Sen har hon varit vaken tills nu, så antar att Jonas har rätt.
Minna sover 20 timmar per dygn, i 2 dygn, sen är hon vaken 20 timmar på ett dygn.
Och sen börjar det om..
Herrejösses..

Well, dagens planer?
Kanske träffa My om hon kan och Minna tillåter.
Annars inga planer, vänta på att Jonas kommer hem vid 18:00 typ.

Imorgon ska jag till vårdcentralen, dags att kolla upp mina trasiga lemar, som värker mer nu.
Vrister, knän, höft, rygg, och lederna i fingrarna.
Får se vad som sägs då..

Sen fredag, och efter fredag kommer alla hjärtans dag | lördag. :)

Well, ska ta en alvedon mot huvudvärken nu, sen ta det lungt.
Vila, men inte sova.
Vill inte vända dygnet ännu mer..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0