Badampampam..

SinEater var kvällens film, och glass med kolasås var mumset. ;)
Minna var vaken 1o - 18, sovit 18-nu, så kommer nog vara vaken inatt.
Faan!
Jaja, min tid på bvc blev flyttad till imorgon istället, då ska vi träffa Kim.
Sista vi kollade rubbet på Minna på bvc - 5/1 - så en månad sen.
Då var Minna 50,5cm, huvudomfång på 37cm och vägde 3890 gram.
Nu väger Minna ungefär 4,6kg. :D
Hon ser längre & större ut iaf..
Så vi får se imorgon..

Nu ska jag försöka sova någon timma innan natten, för jag har huvudvärk..
Blää..

Så, kanske skriver mer inatt om Minna tillåter, jaja återstår att se..

Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0