Alla Hjärtans Dag

Vi gick upp vid 10 och medans jag ammade Minna gjorde Jonas frukost.

Efter frukosten hoppade jag in i duschen, och efter att jag duschade tappade jag upp ett perfekt bad [39°] åt Jonas.
Det är så pass varmt att man får gå ner i badet långsamt, men endå inte så varmt att det bräns på ett obehagligt sätt.
Jag har tänt ett doftljus, som doftar lite cocos, lite söt smultron och något jag bara kan måla upp med fantasin.
När Jonas gått ned i badet lägger jag i en badbomb, ber honom slappna av och släppa all stress och medans jag stänger dörren ber jag honom ropa om det är något.

När jag kommer in i allrummet tar jag fram resten som är till Jonas.
1 kg gelehjärtan, och ett lyxigt nougathjärta.
Självklart med ett Mirande - Me to you, Alla hjärtansdag kort. :)

Undra om Jonas har köpt något till mej, jag vet att jag under dagen kommer få blommor.
Men han kom hem med en påse igår som jag inte fick titta i.
Om han känner mej har han köpt den där Miranda nallen jag såg häromdagen.
Den står på händer & har text en supersöt text på sej - "Upp över öronen kär i dej.."
Tror inte han köpt den dock, han har inte hunnit, haft så mycket med att jobba över att jag har svårt att se att han köpt något annat än supersöta gelehjärtan.
Men.. får se senare..

Sen ska vi äta lunch ute om vi hinner..

Och ikväll ska vi till min pappa och mina bröder, äta middag & se på melodifestivalen..
Ni vet väl vilka man ska rösta på?
H.E.A.T såklart!

Nu ska jag fixa lite till..

Bilder kommer senare eller imorgon om jag hinner..
Och då menar jag inte om jag får tid över, utan om jag vill lägga den tiden på att blogga..

Hoppas ni alla får en underbar Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Linda

Ha en trevlig alla hjärtans dag! kram

2009-02-14 @ 13:28:56 URL: http://familjennasman.blogg.se/
Postat av: Lotta(missisola)

Ha en underbar dag Bejbi!

(ligger själv i flunsan)

2009-02-14 @ 14:46:34 URL: http://www.metrobloggen.se/missisola
RSS 2.0