Ett skepp kommer lastat:

1. En blogg som ger mig inspiration: Malin
Motivation: Hon inspirerar mej att kämpa vidare.
Denna unga kvinna har drabbats av en obotlig, jävlig sjukdom som heter ALS, trots detta kämpar hon på och bjuder på inlägg med härlig humor och vackra bilder.

2
. En blogg som ger mig goda skratt: My Milk Toof
Motivation: Kan inte ens förklara, ni måste själva gå in och kolla. Missa ingenting!

3.
En intressant blogg: stocktownstories
Motivation: Gillar denna tjej, skriver enligt mej mycket bra inlägg om dagarna med hennes familj.
Gå gärna tillbaka i den och läs om hur/när hon fick veta att hon var med barn, 3 veckor senare kom söta dottern.

4.
En söt blogg: En burk russin
Motivation: Söt blogg, söt mamma, söta barn, speciellt lilltjejen, sen skrivs det bra inlägg också!

5.
En blogg med kloka ord: t0ka
Motivation: Stark tjej, som skriver om livet med sina kular och dalar.
Synd för er är att ni inte pratar med henne i telefonen som jag, för det sägs mycket underhållande och klokt!

6.
En blogg med mycket fin design: Flera
Motivation: Supersvårt, kan inte skriva en, vi har Dorothea, Sessan, Gammalfjortis, Soyas, En burk Russin m.fl.

7.
En blogg som får för lite uppmärksamhet: Mandyrin | Kickass Mandy - Min systers blogg
Motivation: Kanske bara intresserar mej och det som känner min syster.
Men hon är en underbar människa som jag älskar att se växa.
Hon skriver om vardagen, precis som jag, och man får information om H.E.A.T. då hon är tillsammans med keyboardisten. :)

8
. Favoritblogg: Ingen
Motivation: Jag kan inte bestämma en favoritblogg , har många favoriter.

9
. Bästa pappabloggen: Många
Motivation: Pappa bloggar må vara färre och svårare att hitta, men oh så många bra det finns.

10.
Bästa mammabloggen: Många
Motivation: Kan inte skriva en specifik.

11
. En blogg jag läser varje dag: Soya
Motivation: Kan stolt säga att denna underbara kvinna är min vän.
Hon skriver bra inlägg om det mesta, hem, familj, söta dottern, kollar in minst 10 gånger per dag. ♥

12.
En blogg som berör: MammaMelissa
Motivation: Skriver om saknaden till sina ängladöttrar och graviditeten med "lillebror" som snart är här.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Mamma Russin

men vad ser jag här då..:) tjihooo så glad jag blir gumman.. puss på dig och TACK så mycket fina...



kram

2009-08-14 @ 23:43:47 URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Soya ★

Tack för fina ord mitt hjärta!

2009-08-15 @ 09:12:14 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0