Upp & Ner

Ner & Upp..

Jaha, så skulle Minna äta lunch, och åt inte ens en halv burk. :(
Sen BVC.
Minna vart glad att träffa Mary, och Mary glad att träffa Minna.
Sa att Minna ser så stor och fin ut & att Minna är svår att motstå, hon ville bara pussa massa på henne. :p

090626
Vikt: 7320g
Längd: 64.3cm
Huvudomfång: 42.6cm

090806
Vikt: 8350g
Längd: 68.3cm
Huvudomfång: 43.4cm

Vår stora tjej! :D

Vi pratade om Minnas sömn, matvanor, lek, mående o.s.v.
De ska skickas remiss till Sasschas speciall avdelning för bebisar & barn med mat/ätstörningar.
De har gått så länge nu så nu måste vi få hjälp.
Läkare ska även kolla Minnas muskler så hon fortfarande inte har så pass mycket balans när hon sitter som hon borde, men däremot gillar att stå.
Bekräftat (igen) att det är tänder på G, men att de inte borde ta ytterligare 5-6 månader utan nu nån vecka.
Får väl se..
Och Mary sa att nu syns det att hon med största sannolikhet blir brunögd. :D
Snackade även om Minnas misstänkta falskkrupp, och det verkar tyvärr så vara.
Den är värre på kväll & natt.

Jaja, trevligt besök som trots mycket tråkigheter resulterade i att jag var peppad och stark nog att röra mej i centrum.
Måste berott på att Minna var så glad och att hennes kurvor är så fina.

Gick omkring lite i centrum och sen var det dags för Minnas mat.
Kaos igen, hon åt en halv 130ml burk, och de tog tid.
Grinig var hon tills vi var påväg hem, utanför centrum mötte jag Fredrik, en gammal vän.
Han skojade med Minna och hon ääälskade det.
Jaha, sen gick vi hem.. Jag &  Minnas alltså..

Lekte och myste, sen fick Minna sova.
2 h! :O
Jaja, hon var gladare sen iaf, och fick då i sej nästan hela portionen gröt (brukar lätt äta en portion annars).
Sen kom Jonas hem, han tog Minna och jag lagade middag.
Vi åt på balkongen, sen överaskade jag med mer dyrchoklas, resterande smaker.
Så nu har vi testat alla. Hihi

Dagens choklad


In och busa & leka med Minna.
Tydligen är jag superrolig när jag tokdansar.
Minna skratta så hon knappt fick luft, söttokan. :p
[Ni med minnalogin kan kolla in i Minnabloggen och se videoklippet, och mina vänner, kolla in facebook!]

Sen nattade jag Minna och Jonas började installera vårat Telia-Kombinationspaket.

Nu sover dom, och jag ska göra dom sällskap.
För imorn ska Minna och jag hälsa på min syster, Minnas moster/gudmor/fadder på Skansen, och kolla djur. :)

Godnatt


ps. påbörjade skrivandet av detta inlägg vid 14 tiden när Minna sov middag, haha men jaja, många avbrott blev det..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: SANIBO

sv: åh vad nice :) jag har aldrig sett dom live än, but soon!

2009-08-07 @ 01:05:14 URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

hon växer verkligen så de knakar ju =)



rösta på mig som månadens blogg länk finns i blogginlägg =) vore jättesnällt, vill verkligen vinna! hoppas allt e bra? kramis

2009-08-07 @ 08:43:10 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar.se

Gratulerar! Du har tagit dig in på våran topp 100 lista. Kika in för att se vilken placering just du har!



Mvh Camilla - Föräldrabloggar

2009-08-07 @ 10:24:51 URL: http://foraldrabloggar.se
RSS 2.0