TVÅ TIMMAR

Tog det för mej att skriva klart förra inlägget.

Började innan midnatt, men sen vaknade Minna.
Så jag passade på att köra en helsortering & storstädning.
2 timmar tog det.
Sen kunde jag avsluta inlägget och sätta mej och slappa.
Minna är fortfarande vaken dock.

Jaja..

Vill även informera att jag som förut hade 1 kategori - Allmänt, och sedan skaffade en Minnakategori har nu 20 kategorier.
20!
Jag hatade kategorier men har nu hur många som helst?

Fattas någon tycker ni?


När Minna somnar ska jag sova jag me..

Gonatt? Nån gång?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0