Sunny Saturday

Sådär, huvudvärk idag igen, toppen.
Jonas ska sova, hans första semesterdag går till att sova?
Jaja, själv ska jag gå ut i solen med Minna och mysa..

Fick en liten powerboost idag.
Jag som trott att jag har brist på tålamod vad det gäller Minna fick veta först på BVC att vilken annan förälder som helst skulle bryta ihop de gånger de tar 1 timma att mata barnet, speciellt när det är så flera gånger, och barnet vägrar äta.
Men idag orkade inte ens Jonas försöka med Minna och då var hon bara halvsvår, så jag måste ha ganska bra tålamod endå, hihi, känns bra.
Inte att Jonas vart less, men att jag faktiskt "orkade" böka med Minna och maten idag.

Nää, nu ska vi till centrum, och så ska jag hämta hem familjens nya våg.
Tänk om den visar att vår gamla våg har haft fel, och att jag väger mer?! :O

Ha en toppendag!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kristin

Du ska inte tänka på vikten, trivs du med dig själv så betyder inte siffrorna ett dugg :) därav att jag ej äger en våg..hihi..

2009-08-08 @ 17:28:52 URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Lotta

...mata Alva är inte en dans på rosor heller..Ok har funkat ok nu i en vecka - men oj innan de två tänderna kom för en vecka sen...KRIG!!!!

Så det luktar tänder där!!!

2009-08-08 @ 20:46:50 URL: http://www.metrobloggen.se/missisola
RSS 2.0