Så var det dags igen..M

Minna är sjuk..
Igår började lilltjejens näsa rinna..
Inatt har hon rosslat och bökat på.
Imorse hostade hon så tungt att hon verkade ha ont, gjorde samma min som jag när jag har hosta som får mej sängliggande.
Näsa rinner, hosta, trött, ingen feber - lite höjd temp, rosslig, seg.
Hon vaknade 10:30 med igenklibbade ögon, jag tvättade ögonen, bytte blöja och gav henne mat.
Sen orkade hon inte mer, så hon fick sova.
Somnade 11:10 och sover fortfarande.. :(

Ska kolla om vårdcentralen har någon akuttid hos någon läkare, kommer inte fram dock.
Vårdguiden bad mej göra så, nu innan helgen.

Så så ser väl iaf dagen och kvällen ut..
Suck..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Mamma Russin

stackars Minna..

hoppas ni kommer fram till doktorn och hon piggnar på sig fort..

kram

2009-08-28 @ 13:17:14 URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Emma

vårdcentralen har dropin HELA dagen, tror från kl.8 till kl. 17.30 eller ännu senare kanske. du måste inte ringa innan.

sen finns barnläkarmottagningen (en del av sachsska har jag för mig) i samma hus som MVC ligger fast en våning upp. dom har tfnnr 08-6165260 tror jag, jättebra sjuksköterskor och läkare

2009-08-28 @ 16:13:50 URL: http://tjohalia.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hoppas hon kryar på sig!

Barnförkylningar verkar ju hålla på hur länge som helst..

Kram

2009-08-28 @ 18:49:58 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0