Nä nu tar vi tag i dagen! :)

Har slappat och mått rätt bra idag faktiskt. :)
Fick sova inatt, och Minna verkar på bättre humör, vilket är uuunderbart!

Ska snart hoppa in i duschen, men sitter nu och myser till Journey på Spotify.
När jag duschat, hoppar Minna in med med och badar.
Sen ska vi handla lite och ta en promenad.

Har märkt att saker som kan bidra till att jag mår bra är:
  • Att Minna mår bra & är frisk
  • Att folk runt om mej mår bra
  • Att det händer saker, iaf lite då och då
  • Att jag får sova
  • Att jag får vuxenmys (uj uj snusk i en mammablogg, fy mej!)
  • Att det är fint väder
  • Att lyssna på bra musik
  • Att tänka posetivt (funkar bara om jag redan mår bra.)
  • Att Jonas är snäll mot mej (kom på den nyss då Jonas var lite smådryg.)
  • Att prata / umgås med nya & gamla vänner

Så det ska jag försöka göra mer av nu!

Nu duscha, skriver mer när vi kommer hem igen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Erika - Tvåbarns Mamma

Hej!

Vad roligt att hitta en trevlig mamma blogg. Ser även att du har en viktblogg :) Har jag också. Och på måndag drar det hela igång för mig, en total livsstil förändring! :) Ska äta enligt LCHF.



Gillar att träffa nytt folk och speciellt mammor :)

ha det så gott så kanske vi hörs (om du vill svara mig).



Kram

2009-08-20 @ 17:27:08 URL: http://famenroth.blogg.se/
RSS 2.0