Min diskussion med en bra bloggskribent.

Här bjuder jag på en liten del..

Ninni till mej:

[ Ur DN: “Transvestiter som Sara-Claes, fetischister och sadomasochister ska inte längre ha en sjukdomsstämpel. Socialstyrelsen tar bort diagnoserna i sjukvårdssystemen för att inte förstärka fördomarna kring dessa sexuella beteenden.”

Du är, sen den 1 jan -09, i sjukvårdssystemet inte längre sjuk.
Jag var ironiskt hånfull mot socialstyrelsens diagnossystem då jag (voyarist) fortfarande anses vara sjuk.
Tror du jag har rätt till sjuklön? ;)

Självklart ska vi alla få vara dom vi är.
En dag kanske socialstyrelsen m.fl. är kompetenta nog att skilja på sexuella läggningar/böjelser
och olämpliga handlingar. :) ]



Så vad tror ni, är jag transvestit, fetischister eller sadomasochist?
Eller är jag alla 3? :p

Visste inte att socialstyrelsen/sjukvårdssystemet klassat mej som sjuk, pga dessa anledningar iaf.


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0