MILK, I tell you!

Såg som sagt MILK igår, och ja, den hoppas också in på min topplista.
Har alltid gillat Sean Penn, och gillar honom nu ännu mer, han är otrolig.



Gillar även James Francos skådespelarinsatts i denna film.
Oh snygg, ja det är han verkligen!



Sen har vi söta & snygga Emile Hirsch.
Sett en del filmer med honom, men blev som frälst efter Into The Wild [En annan av mina favoritfilmer].
Och han gjorde mej inte besviken i denna film heller. :)



När jag sökte upp bilder från Milk, hittade jag även denna bild (som inte har något med filmen MILK att göra men..
Älskar bilden, och tycker Hero´s tjejen är söt. :)


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0