Liveutlottningen utav DrottningEnar - Vinnaren!


För er som missade liveutlottningen!

Råkade glömma klicka på record, så det vart endast 3-4 stycken som hann se den live.
Filmade dock denna snutt direkt efter där jag visar hur utlottningen gick till, och vem som vann!

GRATTIS TOMAS!

Till er andra, tack för att ni var med och tävlade.
Och i samarbete med DrottningEnar håller vi på att ta fram ett erbjudande, till er, mina läsare!
Så titta in i bloggen så att du inte missar det!



Mindre roligt än att få äran att lotta ut en DrottningEnar var att
tittare nummer 4 verkade tro att det var nån porrchat.



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Sophie

Grattis till Tomas! :)



Kram

2009-08-24 @ 11:25:37 URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Soya ★

Buhu, jag hoppades som tusan på att jag skulle vinna selen :( Orkar inte bära Stella mer, min rygg säger blankt nej.

Grattis Tomas!

2009-08-24 @ 13:39:30 URL: http://soyasblogg.se
RSS 2.0