Jordgumman väntar..

0-6590441cc5d5b41237335aaee5abf92c.png

Kolla varifrån!

Jordgumman sitter och spanar ut över torget..

Jaha, sitter och väntar på bussen som vi missade med 5 minuter.


Har hittills lämnat 3 smycken på gravering, blev dyrare än vad de sa från början, trist.
Sen var det matdags!
Självklart ska ALLA gubbar och gummor sätta sej på just den bänken som vi sitter vid, trots att det finns massor med lediga.
De börjar prata och göra miner, så Minna som redan är svår med maten blir svårare, såklart!
Då säger de med ett flin, Så roligt va? Hihi. Jag ska sluta så hon får maten i sej.
Men sen fortsätter dom endå!!
Blir skogstokig.

Jaja, nu kommer bussen.
Mot babyland!

..Självklart ingen som hjälper en upp på bussen..

Suck..



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Pappapoet

Låter som en trevlig dag :D

2009-08-05 @ 15:36:07 URL: http://pappapoet.foraldrabloggar.se/
Postat av: emelie o elliott

vilken söt liten jordgubbstös =) tänkte bara fråga om du inte kan maila över lösen till bloggarna igen eftersom jag kommer att få en ny dator nu i slutet av veckan o då finns ju inte anv o lösen där..vore jättesnällt =) kramis

2009-08-05 @ 19:22:04 URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: EVAMY - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Drygt när dom inte hjälper en! Här är dom trevliga och hjälper iaf :) Skulle in på blomaffären för ett tag sen då sprang en gubbe över gatan för att hjälpa mig in! Då blev jag chockad!

Vad har ni för vagn?

2009-08-05 @ 21:33:01 URL: http://evamys.blogg.se/
RSS 2.0