Godmorgon!

Jaha, vid 4 fick vi sova.
Och sen gick vi upp 9:30 då konstigt nog Minna vaknade.
Hon har alltså sovit drygt 9 timmar (!).

Jaha, så nu leker hon med sina Cushiekuddar och börjar bli trött.
Så snart dags för att sova lite.

Själv ska jag kolla igenom bloggen ifall det är något som måste finjusteras eller fixas.

Har ni lagt märke till footern i botten?
Eller sidinfon i "slutet" på sidebaren till vänster?

Skriv gärna en kommentar med vad ni tycker!

Vad saknar ni?
Vad gillar ni?
Vad tycker ni inte om?
O.s.v.


Alla tips som gör min blogg mer läsvärd och trevligt att kika in i är välkommna!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Katinka

Vilken avancerad blogg, jag blir alldeles matt av beundran och grön av avundsjuka!! Att du hinner och orkar?! Kramar!

2009-08-10 @ 12:07:33 URL: http://www.farmorsbloggen.se
RSS 2.0