Jag bloggar?!

Okej, är dålig på att blogga numera utav olika anledningar.
  • Minna behöver uppmärksamhet
  • Har nyss flyttat
  • Är förkyld
  • Har ändrat mina vanor och försöker äta bättre och regelbundet
När jag kommit igång med allt och det spinner på bra då hoppas jag på att bli bättre på att blogga.

Just nu är brorsan Viktor här och målar klart badrummet.
Vitt, vitt, vitt!
Efter det ska han måla dörrkarmerna (stavas det så?) och insidan på en garderob som är illorange inuti.
Senare ska vi knalla till min mor, så jag kan låna duschen och duscha.
I kväll fixa klart badkaret.

Hoppas även på att hinna packa upp de sista kartongerna?
Men man vet aldrig..
Hänger på Minna.
Som förövrigt var sjukt bökig inatt, sov inte mycket och nu är hon därför gnällig då hon är trött.

Tänkte även försöka baka eget bröd nån dag, kanske inte idag, men kanske imorn?

Imorn ska vi till Jonas mamma på påskmiddag, och på lördag ska vi på påskmiddag hos min mamma.
Mycket påskmat?

Nu ska jag kolla till min dotter och karl..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Sofie Smångs

Ha! ni ska visserligen komma på middag på påskafton men vem har sagt att det blir påskmat?? Glöm det :-)

Inte blir det massa godis heller, nu med nya livet....sorry!!! Hoppas ni kommer ändå.



kramar

mamma

2009-04-08 @ 15:53:15
Postat av: Jenny

Hoppas ni har en mysig långfredag! Kram Jenny

2009-04-10 @ 15:36:46 URL: http://jennyn.blogg.se/
RSS 2.0