Ett till Bidrag

Ett till bidrag till mammagalan har jag fått.
Jessica, som inte vill bli länkad dock.

100kr

Tack så hemskt mycket!

Vill ni också bidra med en slant (kan vara 1 krona om det är det du vill bidra med)?
Som tack länkar jag dej självklart här i bloggen!


Status: 750 kr utav 2000 kr


ps. Ni som skriver att ni vill bidra men sedan inte svarar på mitt mail, snälla sluta skriv att ni vill bidra om ni inte vill..

Nu har jag 1/2 utav det som behövs för att ta mej till mammagalan!



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Pillan

jag är en av de som inte satt in pengar än men de kommer det lovar jag.... fick en lite oförutsedd utgift men så fort lönen tickar in så skall du få ett bidrag av mig... har haft så dåligt samvete att jag inte hört av mig

2009-04-15 @ 19:56:04 URL: http://pjatt.blogg.se/
Postat av: Wifie

Åh jag vet tyvärr inte hur mycket han väger eller hur lång han är! Är snart en månad sedan sist vi var. Då vägde han 6005g och var 60cm lång. Jag gissar att han väger närmare 7 nu iallafall (svårt att gissa när han gick ner i vikt medans han var sjuk förra veckan) och är kanske 62 lång? :)

2009-04-16 @ 07:23:24 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0