Tidsfördriv

Enligt byebe kommer mitt och Jonas barn se ut såhär: KLICKA HÄR!



Utmaning:

Jag fick en utmaning om att våga skriva om första mensen..
Inget konstigt med det.. Inget att skämmas över precis..


Jag var 11½, två dagar innan åkte jag buss med en kompis och berättade om min magvärk..
- haha du kommer få mens sa hon..
ehmn ja, de får väl alla någon gång tänkte jag...
två dagar senare vaknade jag med "blöta" röda trosor..
kastade trosorna i (ja jag vet, dumt) toaletten och spolade genast bort "beviset"..
Sedan tog jag en binda av mamma, stoppade i trosan.. och gick till skolan..
ush hatade det, dröjde inte många menstruationer innan jag bytte till tampong..







Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0