Tidig morgon

Ja för mej det vill säga..
Som sjukskriven, med ett mående som en bergodalbana är det svårt att veta när du kommer i säng, och när du kan ta dej upp.
Inatt kom jag i säng vid 1:30, men kunde inte somna förns 3-4.
Klockan ringde 8..
Varför?
Hjo för att jag ska till min kontakt på kvinnokliniken..
Sen ska jag hem, kanske vila..

Jaha, snart är det torsdag..
Då är det ny graviditetsvecka, 90 dagar kvar/3månader och jag är i tredje trimestern, alltså den sista..

Men innan torsdag kommer onsdag, och då ska älsklingen och jag åka på kryssning..
Ingen shopping, inte äta och dricka och sånt..
Eller hjo middag och frukost, men det är inte det..
Vi åker bort, bort från vardagen, bort med varandra, bort från alla andra..
Kärlek, promenader hand i hand, solnedgång och soluppgång..
Längtar massviss, men imorn, ja då gäller det. :)

Jaja, nu ska jag fixa mej och borsta tänderna, sedan bege mej till sös.
Tar tydligen 22min, kommunalt, om allt passar tiderna. ;)

Skriver senare..
Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0