Söndag

Se där, jag kom upp, trots att jag inte somna förns 4 någon gång..
Äter frukost, är nyduschad och ska snart till centrum för att ta bussen.
Åka till Farsta C, möta Jonas, gå till mamma och vara där tills vi fixat deras dator.
Sen ska iaf mamma och jag hem till mej, mamma ska hjälpa mej städa då jag - fläskot - knappt kan röra mej då ryggen gör ont och magen är stor.
Men som tack så bjuder jag på middag. :)

Veckan som kommer ska jag fika med Amanda, en gammal tjejkompis som jag inte träffat på flera år.
Även fika och mysa me mina favvotjejer, Martina & hennes dotter Linnea.
Ska till mvc, och även mysa med älsklingen..

Så..

Skriver kanske mer senare..
Ska dricka upp min mjölk nu..
Japps,, jag dricker mjölk nu.
Var säkert typ 8 år sedan jag drack, drack mjölk, som inte var i drink eller kaffe eller liknande.
Men bebis verkar vilja att jag ska dricka mjölk, för suget finns.. :p

Kram på er

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Kicki

jag har också blivigt en fantast av mjölk! har inte druckit det sen ja va liten, fick magknip av de. men nu går de minsann bra :)

2008-09-07 @ 19:39:08 URL: http://kicki.webblogg.se/
RSS 2.0