Så j-vla typiskt..

Vid midnatt dog alla mina kanaler, det blev myrornas krig.
Jag trodde att det kunde vara tvn som var trasig så jag prövade en annan, men problemet kvarstår..
Söker på driftstörningar på comhems hemsida men inget verkar rapporterats.
Jag har bytt antennsladd/kabel, kollat scartkabeln, låtit tvn vila, och även gjort kanalsökning, ingenting fungerar.
Jag vill att saker jag betalar för fungerar som de ska.

Det jobbiga är att jag får panik nu när jag sover ensam, om jag inte kan ha teven på ett litet tag innan jag somnar..
Så när tvn dog, lagom till att jag skulle sussa, och trots mina försök inte fungerar så måste det vara comhems fel.
Men innan jag tänkte på de, så bar jag ner den STORA, TUNGA tvn, som jag inte får bära, då jag måste ta de lungt.
Och bar upp den lilla (på tv-bänken alltså).
Och sen kom märkte jag ju då, att om ingen av tv-apparaterna fungerar så måååste det vara kanalföretaget, och vi har comhem.

Ush är upprörd och ledsen, nu kommer jag ha ännu mer svårt att sova, än bara med ryggvärken..

Jaja, gonatt på er andra..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Lina

Tjollahoppsansa, vill bara önska dig en fortsatt trevlig kväll :p

2008-09-25 @ 02:10:44 URL: http://ruskan.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Vill du gå in och rösta på veckans fråga på min blogg? Jag skulle bli så glad!

2008-09-25 @ 02:13:45 URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, får hoppas på det :)

2008-09-25 @ 02:18:13 URL: http://ruskan.blogg.se/
Postat av: mamma Sofie

Allvarligt gumman, kunde inte tv:n stå kvar till Jonas kom. Du måste vara rädd om dej!

Hoppas det berodde på Comhem och att det funkar i dag. Tyvärr vet jag inte hur det var hemma hos mej, jag sov då ;-)



Pussar till 1000.

2008-09-25 @ 08:45:36
RSS 2.0