Rosenlunds here I come..

Jaha, nu tar jag mej modet till det jag borde gjort för länge länge sen..
Jag ska åka till gullmars, möta Jonas, sedan åker vi till Rosenlunds sjkh - Akut psykiatrin.
Livrädd, men gör detta för bebis, bebis ska inte utsättas för allt detta..
Mitt mående kan plåga mej, men ska faan inte plåga min baby..

Jonas ska ge mej allt stöd i världen så jag kan tala om läget precis som det är..

Och ska samtidigt lämna lite klagomål på min samtalskontakt som trots att jag bett om att jag behöver ses oftare då jag mår dåligt, nu ger mej tider med 2 veckors mellanrum!?

Får se om jag kommer hem inatt, eller hur det blir..
Skriver när jag är hemma och har ork..

Kramar

ps. hoppas nu jag håller modet i mej och åker in..
Och att jag inte lyckas ge Jonas dåligt samvete om han kämpar för att få mej att åka in, om jag nu börjar tveka
..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0