Morsning!

Somnade väl vid 4 tiden, och upp vid halv 9..
Duscha, äta frukost och fixa mej..
Ska snart åka till Sös..
Kvinnokliniken - PSE.
Direkt efter ska jag till mvc på besök, då jag ska ha besök 1 gång i veckan..
Och efteråt ska jag om allt går som de ska, mysa och leka me Martina & Linnea..
Hihi kan inte få nog.. :)

Just nu dricker jag mjölk - skumt då jag innan graviditeten äcklades av smaken..
Igår kände jag ett sjukt sug efter spagetti & köttfärssås - Mer skumt då jag inte ätit kött på mer än 10år.
Om man inte räknar med de 2 sjuka infallen av hamburgare på kryssningen & häromdagen, men endå, då var jag juh också gravid..
Är detta bebis sätt att säga att den behöver kött & mjölk?!
Jaja, everything for my baby, så klart det ska intas. :)

Well, nu ska jag fl:a lite, sen åka iväg..

Skriver senare..

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Helt sjukt men jag har också varit tvungen att inta mjölk denna graviditet. Jag tål verkligen inte det egentligen men har haft ett sjukt sug av alla möjliga krämer (hallonkrän, jordgubbskräm, passionsfrukt- och annanaskräm.. you name it) och mjölk till det! Däremot har jag alltid ätit kött typ varannan dag innan jag blev gravid men nu under denna graviditet kan jag verkligen inte med det. Har försökt äta köttfärssås, lasagne osv men mår verkligen dåligt efteråt i flera dagar. Bebis blir nog vegetarian!

2008-09-16 @ 10:03:37 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: elin

jag blev helt sjukt sugen på leverpastej när jag var gravid! jag har inte ätit kött på 7 år. ha ha!

kanske kroppen vill ha mer järn?

2008-09-16 @ 19:55:02 URL: http://elinelversson.blogg.se/
RSS 2.0