Måndag

Se där, nu är det vecka 39.
Alltså inte graviditets vecka utan vecka på året. :)

Somnade sent, eller tidigt beroende på hur man ser det..
Vaknade av klockan nyss..
Duscha, äta frukost, och snart ska jag iväg..
Ska träffa någon läkare på kk på sös idag..
Får se vad som sägs och vad det "handlar" om..

Sen ska jag hemmåt, små plocka lite, ringa lite samtal..

Vill baka, men såhär nära den 25:e har jag inga pengar och det saknas ett par ingredienser..
Så får vänta..

Jonas sken upp som ett barn när jag sa att jag kommer baka massa om vi flyttar till större, ,med riktigt kök..
Alltså inte kokvrå som nu..

Skriver senare..

Krama


ps. Jag gillar min nya bloggdesign.. Gör du? ;)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: carro

nja, inte direkt.. hon gillar inte andra hundar men är nyfiken på det mesta andra =)



det var en fin design=)

2008-09-22 @ 10:56:11 URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: Jonas

vad familjärt du har gjort det.. :)

2008-09-22 @ 18:56:53
RSS 2.0