Kaos

Ringde till min hyresvärd - kontoret, fick prata med någon jag aldrig pratat med förut..
Berättade om de möjliga bytet och han säger direkt ett hårt och strängt NEJ, och fick mej att känna mej jättekorkad!
Blir irriterad och ledsen..

Ringer till min hyresvärds mobil, och får prata med den man jag pratat med förut..
Förklarar allt om det möjliga bytet för honom, och han säger, okej, jag skickar bytesblanketter..

Förvirrad, men nu är hoppet tillbaka iaf.

Suck att allt ska vara så svårt..

Kram på er

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

vart ligger hennes lägenhet någonstans då?

2008-09-17 @ 16:45:26 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0