Höst höst höst..

Igår kväll skrev jag detta med det postades tydligen aldrig..



Hade det inte varit för min fobi för ensamhet,
(känner mej inte lika ensam vid en dator, ständig konversation och teven alltid på)
så hade jag mer än gärna gått på en nattpromenad nu..

Älskar höstdoften och kylan..

Snart kommer frosten, den underbara frosten...

Jag kan bli mer deprimerad utav höst och vinternsmörker..
Men då jag är en all-year deppo, så brukar de inte vara något att oroa sej över...
Och tänk..
Får något alldelless underbart i år..
En bebis..

Lycka!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Ja hösten och början av vintern är verkligen min värsat period. Men i år tänker jag inte bli alltför deprimerad för mitt i mörkret kommer ju som sagt en bebis. :)

2008-09-23 @ 13:10:33 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: fanny

ja jag vet :( dyra. men det är nog bra kvalite på dom. försökte luska vilken återförsäljare.. men utan resultat tyvärr. jag mår bara bra tack :) underbart väder ute! funderar på en promenad,men först ska jag och alexander baka! hur mår du själv? grattis till bebisen i magen :) kram

2008-09-23 @ 13:44:55 URL: http://pinkpills.blogg.se/
RSS 2.0