God morgon?

Sådär ja, somnade väl vid 2-tiden..
Så mycket lättare att somna med Jonas brevid..
Vaknade precis 3 sekunder innan Jonas alarm ringde, jag behövde kissa. :p
Gick upp, kom tillbaka, och mös med Jonas lite..
Sedan gick han upp för att göra sej iordning, sedan kom han tillbaka..
Vi låg och kramades och pussades ett tag, sedan var han tvungen att gå..
Jag somnade om, vaknade 8, somnade om, vaknade 10, somnade om vaknade 12, somnade om, vaknade straxt innan 14..
Skumt..
Jaja, så nu sitter jag här, ska snart ta mej något att äta, sedan duscha..
Sen får jag se vad som händer..
Ska iaf förbi centrum och posta ett brev..

Skriver lite senare..

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0