Friday Im in love..

Idag vid 11 mötte jag FL-Jessica och fikade i högdalen.
Supertrevligt, och de gör jag gärna om.. :)

Påväg hem  mötte jag FB-Jessica, hon bjöd med mej upp till hennes lokal (hon jobbar som massör).
Superfint, och jag har redan fixat en kund till henne..
Micke ringde, och jag tänkte, väktare lär juh ha ont, och behöva massage.
Så jag presenterade dem.. :)

Påväg hem, gick jag förbi grillen och köpte hamburgare..
Haha, shit, nu har jag ätit 3 hamburgare på 1 vecka.. :p

Sitter här nu, och ska slappa lite..
Senare kolla på nån film och äta chips..
Jonas äter middag med jobbet, de hade nån eventdag/kväll..

Längtar dock tills hans kommer hem, då blir de massa mys..

Jaja, nu slackin'time!

Kramar på er alla

trevlig fredag..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0