Äppelpaj!

Nyss hemkommen från sös..
Påväg hem hämtade jag paket från Lindex - babykläder, och mammakläder.
Köpte med mej hallonkräm, dock på tetra, jag hittar inte de på pulver längre.. :(

På sös fick jag veta att jag med mitt mående och min ekonomi har rätt till en fond de har.
Så på fredag borde jag få lite pengar till barnsaker. Perfekt!

Well, nu slacka lite, bebis bökar mej trött.. :p

Sen ska jag baka min grymma äppelpaj, för jag har fått äpplen från morfars trädgård! :D
Så ikväll äter Jonas, jag och bebis äppelpaj med vaniljsås..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0