Äntligen Älsklingen!

Sådär, nu bor Jonas här!
Han har inte så mkt saker, i princip bara kläder.
Men ska hämta lite mer på lördag.. :)

Helt otroligt underbart..


Vi åt hamburgare, åkte och handlade lite..
Gick hem, gjorde de tråkiga att betala räkningar..
Sen höll Jonas om mej i sin varma trygga famn..

Trots att jag inte kommer kunna somna än på ett bra tag..
Speciellt då jag tänker mycket på ultraljudet imorn..
Så ska jag nu gå och borsta tänderna och lägga mej brevid min älskling i sängen..

Så gonatt på er

Sov gott..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Hoppas det går bra idag, ska bli så himla spännande att veta vad det är för en liten där inne!! :) :) Kram!

2008-09-26 @ 06:48:45 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: Johanna

Åh det känns väl underbart att äntligen ha honom under samma tak igen? Ni är så fina ihop!

2008-09-26 @ 20:00:29 URL: http://ioana.blogg.se/
RSS 2.0