Anonyma C-H

- Hej jag heter Johanna och är cola & hamburgare-missbrukare..
- Hej Johanna..


Japps.. Kan inte sluta ha grova cravings efter coca cola, och hambrugare!
Helt sjukt..
Bebis blir iaf glad när jag dricker cola och äter hamburgare, så så får de väl vara..
Dock får bebis nöja sej med cola idag, för till middag blire lax och bulgur. :D
Mums!

Älsklingen ligger i soffan och kollar fotboll, han är trött och mår lite illa..
Stackars fin..

Jaja, nu ska jag snart börja med middagen..

Hoppas det kan bli paus i mitt mjölkläckande snart, läckt i princip konstant sedan igår förmiddag.. :/

Skriver senare..

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Jag läcker jämt jämt jämt. Och så kan jag inte sova med BH eller linne eller något annat så det blir att byta lakan hela tiden haha. :D

2008-09-21 @ 20:51:25 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0