Ny vecka..

Vecka 44 idag och på torsdag går jag in i graviditetsvecka 36.
Har ätit frukost, vilket som vanligt gör lilltjejen sur då hon får mindre plats i magen.. :p
Ska snart ta mej en dusch, och klä på mej för vid 13 ska jag vara hos psykologen..
Vill inte, känns inte som de ger mej någonting alls..

Känns som jag står stilla..
Allting runt om rör sej framåt i en lagom takt, men jag..
Jag står helt stilla..


Sedan ska jag fara hemmåt, kanske småplocka iordning här hemma.
Kolla med värden om han fått de sista papprerna ang. bytet..
För då vet jag iaf om den andra parten blev godkänd, och då är bytet 90% klart.

Jaja, flyttar isf endå inte förns 1/12.. :S

Mina syskon har höstlov, så hoppas på att få mysa me dem denna vecka..

Skriver senare..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: c

HEJ! Mitt första besök här hos dig, vilken JÄTTE fin blogg du har!! Grattis till en liten bebbe i magen, va kul ler



Hit kommer jag flera ggr. KRAM

2008-10-27 @ 11:28:24 URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Faster Jenny

Nu är det tusan inte långt kvar tills hon tittar ut :)

Har ni lust att komma på middag/fika till helgen kanske? Ni måste ju få se hur jag bor :)

2008-10-27 @ 12:22:17
RSS 2.0