Nä nu..

måste jag gå och sussa..
sitter här och tokläser bloggar och läcker massviss med mjölk..
Läcker mer och mer hela tiden nu.. :S
Ryggvärken är konstant..
Och magen sjunker vidare..
Trycket ligger på hårt nedåt, och sammandragningarna blir fler och fler..

Ska till kvinnokliniken PSE sös imorn..
Onsdag & Fredag - Föräldrautbildning.
Fredag - BM, och då ska jag prata om säte, alla känslor, tankar och oron..

Är jag som min mamma så kommer vår lilltjej om ca 3½ vecka..
:S
Uj uj..

Något intressant är dock att..
Min mormor var 22 år när hon fick min mamma, som även var hennes första barn, mamma kom för tidigt..
Min mamma var 19, skulle fylla 20 år när hon fick mej, tjej och hennes första barn, jag kom för tidigt..
Nu ska jag, 24 år få en liten dotter, och mitt första barn..

Hihi..  jaja...

Gonatt

ps. lilltjejen är supermys, hon smeker min högra sida innefrån hela tiden.. mjuka små klappar.. :)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma/mormor Sofie

Ring mej när du är tillbaka.



Ha en underbar dag!



puss

2008-10-14 @ 08:11:03
RSS 2.0