Men vad nu?

Helt plötsligt känns det som jag ska akutspy..
Rusar in på toa, men då jag inget ätit finns det inget som kommer upp..
Får massviss med yrsel, sätter mej ner, näsan rinner - snyter mej - näsblod!?
Yrseln sitter i men milt, näsblodet har slutat..
Men väntar nog med att duscha tills Jonas kommit hem och kan vara med mej i duschen..

Nu äter jag mackor och dricker äpple/kanel yoghurt! :)

Sedan ska jag gå ut, träffa Frida en stund.
Länge sen, och hon ska snart få sin bebis..

Jaja, ryggen och bäckenet jävlas, men vad ska man göra?

Skriver mer senare..

Kram

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah - med bebin i magen

Usch låter inte bra :S

Fast det kanske kan bli så? Det händer ju så mkt konstigt med kroppen när man är gravid så man vet ju inte. Jag har fått tillbaka mitt morgonillamående som försvann i v18 :S. Inte roligt, trodde att om det försvann så var det borta för alltid.

2008-10-21 @ 12:37:00 URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor Sofie

Glöm inte att ta på dej mag-gördeln!!! :-)



Vila!



Pussar

2008-10-21 @ 12:42:43
Postat av: Johanna

Ja mamma! :p

Har på mej den..

2008-10-21 @ 12:46:52 URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: elin

hi hi! vad gullig din mamma är :)



men vad jobbigt att du har sådan yrsel :( kroppen är ju ganska mycket ur balans när man är gravid.

2008-10-21 @ 12:59:29 URL: http://elinelversson.blogg.se/
RSS 2.0