God morgon nu

Japps jag är vaken och uppe..
Fick massage när jag gick och la mej, och sedan skojade vi lite - mycket skratt, sen mys och sen sova..
Somnade väl vid halv tolv..

Vaknade när Jonas kom med sin blöta nyduschade hår, kröp ner hos mej, la handen på magen och höll om mej..
Morgonmys är det bästa!! :)

Sen när han gick sa han: - Hoppas du kan somna om nu söta!
Jarå, sa jag..
Men när han gått blev det så tomt i sängen att jag gick upp..

Sitter nu här och äter hallonkräm - extra prima!
Den heter så, och den är supergo! :D

En tråkig grej är att jag inte får svar från lägenhetstjejen, så kanske inte blir byte endå.. :(
Hoppas hon bara inte haft tid att svara än..
Vill verkligen flytta nu..

Idag ska jag vila upp mej från gårdagen, och senare förbi familjeenheten och prata och få information.
Spännande..?

Well, nu ska jag se om det finns någon annan vaken i mina kontaktlistor på msn, eller fl?

Skriver senare..

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0