God kväll!

Ja alltså, det var juh ingen god morgon, sen vid 14-15 tiden tog jag min vila..
Vaknade precis från den och nu känns det lite bättre så..

Ska iväg lite senare, möta Jonas och vi ska till trånkan, se bror lira hockey.
Får bli snabbmat idag, annars hinner vi inte..

Nu är jag lite sömnmojsig fortfarande, och lite hungrig så tar nog en macka så jag kan hålla mej till senare..

Skriver ikväll, innan det är sängdags..

Börjar komma in i det här, somna tidigt..
Hihi har jag någonsin somnat tidigt?
Vet att det måste isf varit innan jag blev tonåring.. hehe

Jaja, krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anonym

Mycket bra musik i din i-pod! :D

2008-10-22 @ 17:14:49 URL: http://plasticine.blogs.se
RSS 2.0