Gnäll gnäll gnäll

Min rygg gör så förbaskat ont att jag har lust att ringa psykologen och bm och säga:
Nej kommer inte in idag, ryggen gör för ont.

Jag gnäller typ aldrig, lämnar sääälllan återbud..
Men nu funderar jag drastiskt på det..
Men går till dem båda för min och bebis skull..
Och för bebis gör jag allt!

Ska ändå fråga dem båda massa saker..

Ska fråga psykologen hur de går me allt, om hon kommer göra något av de jag ber henne om.
Som t.ex. hjälpa mej, ge mej terapi eller behandling, inte bara massa skitmediciner och öka doser.

Ska fråga bm om vibrationerna i magen, ryggvärken, stor bebis, hur bebis ligger, ljusrosa i fly-----arna m.m.

Aja, dags att gå till tunnelbanan, de som sja ta 8min tar 15min numera.. :S

Krama

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0