Fredag..

Vi somnade igår innan 22, gick upp och duschade vid 7, for iväg till MVC och var hos BM, sedan på föräldrakurs - del 2 (sista).
Efter det for vi till min hyresvärd och skrev Jonas på kontraktet.
Jag pratade med värden som har hand om bytesparten, och berättade om detta..
Allt de ska göra nu är en omgranskning med min och Jonas inkomst och se om vi täcket årshyran x 3, och det gör vi.
Sen borde vi vara godkända! :)

Dock blir inflyttningsdatumet tidigast.. 1 december!
När jag har bf 3 december.. mindre skoj..
Men men..

Håll tummarna att detta går igenom, och att man kanske kan fixa fram inflyttningsdatumet lite..

Nu slackar jag, för jag är helt slut..

Sen kommer kanske syster ikväll.. Mys!

Kram på er

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Betty

Hej, har nyss "hittat hit"

Mysig blogg du har! =)



Inte så långt kvar till bebis ankomst nu, massor av grattis och lyckoönskningar till er!

Ni har verkligen något helt fantastiskt framför er =)



/ mvh betty

2008-10-17 @ 20:55:26 URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Catti

Hoppas verkligen att bebisen stannar tiden ut då, och kanske lite extra så ni hinner flytta in! :)

2008-10-18 @ 09:38:04 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0