En trevlig torsdag..

Tvingade ryggen & bäckenet att leva med mej idag..

Hos bm gick det bra, hon är snäll och hjälpsam, och jag fick veta att jag har toppen blodtryck 110/70. :)
Nästa vecka ska vi på 2 föräldrautbildningar och även till bm, då mäter vi sf och allt annat.
Idag var det blodtryck, bebis hjärtslag och pratstund.

Sen efter bm åkte jag till högdalen och fikade med Jessika & Frida!
Suuupermys, Frida har juh fött sin lilla Lovis, och hon var med, såå söt och liten. :)

Inne på fikets toalett luktade det mandelkubb, enligt mej, Jessika sa att det var såpan. :p
Men de hjälptes inte, var tvungen att köpa mandelkubbar. hehe
Jag som inte gillar mandelkubbar, men nu gör jag det..

Nu ska jag vila ryggen, och vänta på Jonas..

Skriver mer senare..

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Jessica

hoppas mandelkubbarna var goda :D fika snart igen!

2008-10-09 @ 18:49:53 URL: http://jaddijaddi.blogspot.com
RSS 2.0